Efter nära 20 års erfarenhet från maskinuthyrningsbranschen har vi paketerat våra kunskaper och insikter om hur man skapar en effektiv process till de temporära delarna i ett byggprojekt.
Vilka delar ska man hyra och vilka ska man köpa?
Hur ser upphandlingen ut?
Hur sätter vi en produktionsbudget för allmänna arbeten och hjälpmedel?
Vem gör tillståndsansökningarna och vilken försäkring ska etableringsentreprenaden teckna?
Frågorna är många och vi hjälper er att få kontroll på arbetsmiljö, miljö, logistik och framförallt era omkostnader.
Ta hjälp av oss som har passion för den här frågeställningen.
RICKARD KIMBY
Från att ha startat karriären i tvätthallen på ett lokalt familjeföretagvidare tillprojektledande säljare på det stora internationella företaget,har jag sett utmaningarna från både de minsta och de största aktörerna i branschen.
Oavsett storlek är utmaningen oftast densamma - kommunikation och planering mellan byggprojekt och leverantör.
Där grundades idén för MyRental.
070-610 74 08
JONATHAN PAAVOLA
Byggprojekt har många komplexa problem att lösa. Med en byggingengörsexamen från KTH och erfarenhet av drift- och ledningsansvar från maskindepåer finner jag ett stort intresse för LEAN-construction, KMA och digitalisering.
Efter insyn från både medelstora och de största aktörerna i uthyrningsbranchen, vill jag genom MyRental brygga kommunikationen mellan byggprojektets aktörer och leverantörerna samt förenkla arbetet för alla inblandade parter.
070-620 21 27